fredag 23. september 2011

Rekreasjonsarbeid 4 + litt til

Mitt- muligens mystiske - syprosjekt går framover, sakte ,men sikkert. Nå er ei ny stripe med tre kvadrater sydd, denne gang med den svarte i midten. Så hva slags blokk tror du dette blir?
Nå er det definitivt høst, trist men sant! Jeg har forberedt en blomstrende vår med en del nye løker. Håper de slår til for fullt om noen måneder!
Men må også ha litt farger nå utover høsten. Litt forskjellige farger i høstlyng, disse er naturlige. Plantesenteret hadde knalloransje, blå og andre farger, de var ikke naturlige! Selv jeg som er veldig glad i sterke farger, syntes det ble for glorete.
Men noe står fortsatt fint i blomst!

6 kommentarer:

  1. Spennende med ditt mystiske syprosjekt. Først tenkte jeg nierblokk, men så har du svart kun i midten. Så nå har jeg ikke noen ide. Men jeg venter spent på å se svaret.
    Ha ei fin helg.

    Klem ELisabeth

    SvarSlett
  2. Det går fremover med prosjektet ditt, moro å følge med. Liker kombinasjoner knallfarver med sort. Jeg har ennå ikke skjønt hvordan blokkene skal bli. Men jeg og kroppen sliter med den verste forkjølelsen på sikker 15 år............så hode jobber i snegle fart..

    SvarSlett
  3. Flottte blomster også foresten, Blir fint til våren med de som lyser våren i møte.

    SvarSlett
  4. Blir morsomt å se hva det blir til slutt :0)Inger Johanne

    SvarSlett
  5. Ja, hva er dette? jeg følger med.
    Ha en fin hobbyuke!

    Jeg liker høsten, jeg. Liker innesyslene.

    SvarSlett
  6. Ser spennende syprosjekt vokser fram, og så vakre blomster, ha ei fin uke!

    SvarSlett