torsdag 23. februar 2012

Endelig!

Endelig! Min MOBIUS er ferdig! På youtube fant jeg en video for å legge opp og se hvordan jeg skulle strikke og få den "vridd." Men noen oppskrift hadde jeg ikke.
Første utgave ble for trang, andre utgave alt for lang, tredje for smal, men denne, den fjerde utgaven, er jeg fornøyd med! Men tror konklusjonen blir at jeg får holde meg til stoffet mitt.
To hjerteløpere, UFOer, er ferdige.
Blomster, både til innebord og utebord! Sola er så flott på formiddagen og jeg lengter etter å sitte på verandaen når jeg kommer hjem, men når jeg nærmer meg hjem, skyer det over.

5 kommentarer:

  1. Husk øvelse gjør mester:)) Og den ble jo fin. Løperne er lekker. Hjerter er det fineste jeg vet.
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  2. Nå må du jo fortsette å strikke, nå vet du jo hvordan det gjøres! :) Fin ble den til slutt hvertfall. Og det ble løperne også, veldig fine. Har lyst på ny løper, men synes det er så mye jobb. Det er noe med hva man har øvelse med å ikke tror jeg. :) God helg! :)

    Ps! Du har den nye vanskelige ordrebekreftelsen på kommentarinnlegg som blogger har begynt med. Nesten uleselig. Bare så du vet. :)

    SvarSlett
  3. Hei, fant deg på flere av bloggene til "Romsdalsdamene", så jeg måtte inn og se hva du hadde laget. Riktig mange fin tingkan jeg se. Sengeteppet var nydelig, löperen med hjerter riktig fin, og så det flotte hjerteteppet dere loddet ut. Det er utrolig hvor mye fint håndarbeide man kan finne via blogger, og så mange trivelige komentarer.
    Ha en fin helg.
    Hilsen fra utflyttet Moldejente som nå bor i Limhamn (Malmö) i Sverige.

    SvarSlett
  4. Så flott mobiusen din ble. Det er jenta si som ikke gir opp ved første forsøk! Lekre UFOer du har fått ferdig. Blomstene får meg til å lengte til varmere dager hvor man slipper å bruke mobius.

    SvarSlett
  5. Hej, är åxå så att jag försöke rgöra allt utan beskrivning, men inser då, att man måste göra samma sak flera gånger, alltså repa upp och göra om, för att det inte blir bra. Om man har en bra beskriving, så behöver man ju inte göra alla misstag själv, då är det ju redan nån annan som gjort dem!
    Den svart/vita/röda duken inspirerar mig till att göra nåt liknande...men utan beskrivning då förstås!! Hahahaha !

    Kram

    SvarSlett