lørdag 10. november 2012

Konkurranse - igjen

Jeg har meldt på dette teppet til konkurranse igjen. Om det ikke er direkte vetaran, er det i alle fall patriotisk! Om du vil se teppene og stemme på mitt, finner du alt her.

Jeg har fortsatt problemer med å få lagt inn kommentarer hos mange av dere. Jeg får skrevet noen ord, og så er det stopp. Jeg får ikke skrevet mer, og jeg får heller ikke publisert om jeg skulle være så heldig å fullføre kommentaren. Men jeg er innom alle som ligger på blogglista mi og ser hva som blir publisert, og det er mye flott!

6 kommentarer:

  1. Nej, det är ju inte kul när man har "problem med det tekninska", som Du skriver. Men det är ju i alla fall tur att Du kan skriva och visa oss vad Du håller på med. Och att Du kan se vad vi gör för tillfället. Jag hoppas att det "löser sig i framtiden", för jag uppskattar Dina kommentarer.

    Dollandesign

    SvarSlett
  2. Fint teppe, har stemt på deg. Må kanskje sy ett slik til datteren som er der nå. Holder på å planlegge adventsgaver til henne nå.
    Ha en fin helg.
    Ps stemmer på deg når jeg kommer hjem oså fra en anne pc hihh

    SvarSlett
  3. Da har du fått min stemme, fint teppe:) Håper du finn ut av dei tekniske problema dine, det er irriterende når dataen slår seg vrang. Ha ei flott helg:)

    SvarSlett
  4. Selvfølgelig skal du få min stemme. Nokså patriotisk stil og litt overraskende. Lykke til med konkurransen.

    SvarSlett
  5. Klart jeg stemmer på deg;) Lykke til! Irriterende når teknikken svikter! Ha ei fin og kreativ uke;)

    SvarSlett
  6. Hej Grete,
    din quilt er saa fin, og selvfölgelig har jeg stemt for dig ☺
    Held og lykke!
    kh
    Bente

    SvarSlett