mandag 31. desember 2012

Godt nytt år!

Ønsker alle mine besøkende godt nytt og kreativt år! Jeg vil takke for alle hyggelige kommentarer jeg har fått, det er alltid koselig med kommentarer, og det er alltid hyggelig å gå på gjenvisitt til dere som selv har blogger. Men jeg blir veldig nysgjerrig på alle som ikke legger igjen spor etter seg, for jeg er sikker på at mange flere har spennende blogger med masse kreativitet å vise fram. Og jeg blir inspirert av å se hva dere alle lager, for du verden, så mye flott!
Bordet er dekket og alt i rute til nyttårsselskap!

Jeg kommer til å komme med en utfordring på nyåret, og håper på stor respons!!!! I den sammenheng vil jeg også fortelle om julemessa mi. Men nå:

GODT NYTT ÅR TIL DEG!

13 kommentarer:

  1. Godt nyttår! Spennende tider i bloggen din til neste år!

    SvarSlett
  2. Godt nyttår og takk for hyggelige kommentarer på bloggen min :-)

    SvarSlett
  3. Ett kreativt nytt år til deg Grete.
    Fint pyntet nyttårs bord, kos deg i kveld.

    SvarSlett
  4. Så flott det ser ut hos deg;ha en koselig kveld! Godt Nytt År med masse quilte-glede i 2013:))

    SvarSlett
  5. Lekkert pyntet bord. Godt nyttår til deg også!!

    SvarSlett
  6. Riktig godt nytt år til eg også og tusen takk for hyggelege kommentarer i året som har gått.

    SvarSlett
  7. Så tjusigt du har dukat och i blått, som är så vackert! (Jag ser nog tulpanerna ;-)) Jag dukar också i blått till nyårsmiddagen - det är ju hoppets färg! Nu önskar vi oss ett härligt 2013 med mycket kreativitet och mycket sytt!
    Ha en härlig kväll och Gott Nytt År önskar jag dig!
    Kramisar
    eva

    SvarSlett
  8. Så flott bord.. :)
    Et riktig godt nyttår til deg også, blir spennende å følge deg videre i året som kommer.. :)
    Klem, Kristin

    SvarSlett
  9. Hei
    Håper dere har hatt en flott nyttårsfeiring,og at 2013 blir et fint år med lite dramatikk som ryster samfunnet.Veret er temmelig stabilt,regn/skodd,solen må lyse mye i år,siden den kvilte seg i hele 2012.Komentarer er alltid hyggelig å få,så det må vi fortsette med.
    Beste hilsen Quiltegleder Margrethe

    SvarSlett
  10. Takk for følget i 2012! Jeg gleder meg til å følge deg videre! Godt nytt år! :o)

    SvarSlett
  11. Godt nytt åra til deg også. Spennende å følge med på hva slags utfordring du kommer med.

    SvarSlett
  12. God kveld Grete! Koselig å følge med på bloggen din! Takk for koselige kommentarer! Beklager at det ikke ble noen flere hagebilder som jeg lovte, men kanskje i år ..
    Ønsker deg et godt nytt og kreativt år også!
    Klem Lisa

    SvarSlett
  13. Så koselig nyttårsbord du hadde! Jeg er også spent på hvem som er innom og jeg ikke kjenner deres blogg.. Lurer på hvilken utfordring du kommer med;) Takk for at du vil delta på give-awayen min;) Først ute, -så kanskje det betyr lykke?

    SvarSlett