onsdag 23. januar 2013

Spennende!

Dette har vært ei uke i spenning! Hvordan vil dere der ute ta i mot utfordringen min? Har jeg bomma helt i troen på kvinnesolidaritet og ønsket om, viljen til å gjøre noe for andre enn oss selv?
Antall besøkende på bloggen har i alle fall vært en god del høyere enn vanlig, så mange har i alle fall sett innlegget! Elisabeth, Siri og Hilde har blogget om aksjonen og linket til min omtale av aksjonen. Tusen takk! Det betyr at flere kanskje stikker innom min blogg, og forhåpentligvis bestemmer seg for å delta! Sjekk også bloggene til Siri og Elisabeth og se deres kreative måter å støtte aksjonen på.
Jeg har lagt en knapp i sidefeltet mitt. Kopier den gjerne og legg den i sidefeltet ditt, med link til mitt innlegg om aksjonen. Da blir det en dominoeffekt og igjen - forhåpentligvis flere som vil delta økonomisk også. Jeg er avhengig av dere der ute for at dette skal spre seg!

Og jeg er optimist!

Onsdagshilsen fra Grete

1 kommentar:

  1. Jeg har også blogget om aksjonen din, og reklamert for den på en quilteliste jeg er medlem av.

    SvarSlett