søndag 6. oktober 2013

Rosa måned

Oktober er rosa!
Brystkreftforeningens ROSA SLØYFE-aksjon går av stabelen for 15. gang i år. Formålet er å vise solidaritet med de rammede og øke kunnskapen om brystkreft, tidlig oppdagelse og forebygging. Innsamlede midler går til forskning på feltet. Fokus er på viktigheten av mammografi. 1 av 4 kvinner møter ikke til oppsatt time, og over 2800 kvinner rammes årlig av brystkreft.
Jeg har en innsamlingsaksjon gående i hele 2013 hvor alle midler fra dere som støtter går til brystkreftforskning. Dere må bare merke med "Lappe-Gretes innsamlingsaksjon" når dere setter penger inn på Kreftforeningens konto. Sjekk her for å få vite mer om aksjonen og framgangsmåten for å støtte aksjonen. Jeg blir også kjempeglad om du omtaler aksjonen på din blog og legger ut info i sidefeltet ditt om aksjonen! Og selvsagt blir jeg kjempeglad om oktober måned blir en rekordmåned hva støtte fra dere ute i blogverdenen angår. Selv holder jeg på med bestilling på 8 spisebrikker og inntekten ved salget går til aksjonen min!

Liv Aagot har farget sin blog rosa i oktober og hun har en flott "Give away" i anledning rosa sløyfe-aksjonen. Ta en titt der, mye fint å se, ikke bare det rosa, men ellers også!

3 kommentarer:

  1. Rosa sløyfe-aksjonen er kjempebra, og jeg håper som du skriver, at det blir en rekordmåned. Og jammen er din aksjon flott også! Tenk å samle inn penger i et helt år! Mitt prosjekt og bidrag kommer i desember;)

    SvarSlett
  2. Hei Grethe! Flott innlegg og super aksjon! Nå har jeg laget en link på min blogg til din! Lykke til :)

    SvarSlett
  3. Hei Grete og takk for mange meldinger på bloggen min:-) Hilsen Siri:-)

    SvarSlett