søndag 1. desember 2013

Løper

Adventsløper, gave til ei som fortjener det!
Nå er vi inne i aksjonsårets siste måned!Aksjonen er selvsagt min aksjon til inntekt for brystkreftforskning. Er veldig spent på hvordan innspurten blir! Flere har meldt at de skal holde årsoppgjør, enten det er på antall gram garn og stoff brukt av lager, og dermed penger spart, som i sin tur skal gå til aksjonen, eller antall besøk på bloggen, som skal omgjøres til kroner til aksjonen. Andre har satt opp fast beløp til aksjonen underveis. Uansett, jeg håper DU er med på dette! Hadde vært kjempegøy om bloggen kan brukes til annet enn framvisning av sømprodukter, inspirasjon og kommentering av hverandres arbeider, selv om det er viktig og koselig! Til nå har jeg stått for ca 2/3 av innbetalt beløp, og andre med den siste tredelen. Tenk om vi sammen kan snu tallet og nå nye høyder.... Det er mitt jule- og nyttårsønske! Nærmere 2000 har vært inne på innlegga om aksjonen, så aksjonen er i alle fall godt kjent!
Når du setter inn penger, går de rett til kreftforeningens konto, men meldingen istedet for KID viser at du støtter aksjonen min. Gå på kreftforeningens symbol til venstre i bloggen, eller søk under etiketten "Lappe-Gretes innsamlingsaksjon."

ER DU MED?

3 kommentarer:

  1. Ja, jeg er med;) Og hvordan skal du snart få vite. Forstår at du føler at du har dradd mye alene, men jeg håper desemberen snur det hele! Kjempeflott utfordring av deg dette! Og flott er løperen din også;) Riktig fin desember til deg!

    SvarSlett
  2. Jag tycker att Du sytt en vacker adventslöpare med "frostiga" granar på.

    Dollandesign

    SvarSlett
  3. Flott løper og lykke til med aksjonen! :)
    Ha en fin uke!
    Klem Lisa

    SvarSlett